Swot Consulting järjestää yhdessä Markkinointitoimisto Bermudan kanssa maksuttoman webinaarin tiistaina 11.6.2019.
Mitä kansainvälistyminen vaatii organisaatiolta ja liiketoimintastrategialta – mitkä ovat sudenkuopat toimintaa uusille alueille laajennettaessa? Millainen on pilottimarkkinoinnin ”MVP” (minimum viable product, pienin toimiva tuote) ja millä pääset alkuun? Webinaarista saat vuosikymmenten kokemukseen perustuvaa näkemystä markkinoinnin merkityksestä ja panosten tehokkaasta kohdentamisesta uusille markkinoille mentäessä.
Webinaarissa puhujina ovat Swot Consultingin toimitusjohtaja Tommi Salosen lisäksi Markkinointitoimisto Bermudalta strategiajohtaja Mika Kihlakaski, myyntijohtaja Ukko Järvinen sekä nykyisin konsultointityötä USA:ssa tekevä, entinen Husky Intelligencen toimitusjohtaja Vesa Tauriainen.
Katso tarkempi ohjelma ja ilmoittaudu mukaan webinaariin 9.6. mennessä Bermudan verkkosivuilla, osoitteessa: https://bermuda.fi/kampanja/